Inversion zapowiedź gry

INVERSION to TPP co-op shooter łączący w sobie uderzeniową dawkę akcji z  systemem manipulacji grawitacją. Przy pomocy specjalnej broni o nazwie Grappler, gracze będą  mogli kontrolować grawitację i wykorzystywać ją do własnych celów. Grappler może być używany w rozmaitych sytuacjach bojowych do przemieszczania ogromnych obiektów, które posłużą nam za osłonę lub pocisk, w ten sam sposób możemy ujawnić ukrytych przeciwników i skutecznie ich unieszkodliwić. Grappler stanowi także kluczowy przedmiot w sytuacjach taktycznych ponieważ pozwala dowolnie podnosić i przenosić obiekty, tworząc dogodne dla siebie osłony. INVERSION jest grą dysponującą systemem destrukcji HAVOK, który daje graczom szeroką możliwość w zakresie niszczenia otoczenia i osłon przeciwnika.

 

 Historia:

W niedalekiej przyszłości pokój, którym cieszyła się ludzkość, rozpada się w wyniku inwazji nieznanego dotąd wroga o nazwie Lutadore. Uzbrojeni po zęby w futurystyczną broń manipulującą grawitacją, Lutadore zdołali z łatwością przełamać obronę miasta. Co więcej, w następstwie inwazji na tereni miasta mają miejsce tajemnicze anomalie. Niektóre jego rejony znalazły się w stanie nieważkości, w innych odwrócone zostały kierunki, pogrążając postawiony na głowie świat w chaosie. Wcielając się w Davisa Russela, porywczego 28-letniego glinę lub w Leo Delgado, sąsiada Davisa, gracze wyruszą poprzez zniszczone wojną i zdeformowane ulice ich rodzinnego miasta na poszukiwaniu zaginionego dziecka Davisa.

“INVERSION dosłownie wywróci ten gatunek shooterów do góry nogami”, mówi Todd Thorson, szef marketingu i PR w NAMCO BANDAI Games America. “Innowacyjny system manipulacji grawitacją autorstwa Saber Interactive zmiecie wszelkie dotychczasowe wyobrażenia o tym jaki powinien być współczesny shooter.”

“Współpraca z NAMCO BANDAI Games nad projektem tego kalibru jest niezwykle ekscytująca”, mówi Matthre Karch, CEO Saber Interactive. “W INVERSION robimy rzeczy, postrzegane dotychczas jako nieosiągalne na konsolach obecnej generacji. Nie możemy się doczekać oddania INVERSION w ręce graczy na całym świecie.”

“Jesteśmy zachwyceni, że system destrukcji Havok został zaimplementowany jako ważny element rozgrywki w INVERSION”, mówi David O’Meara, Managing Director w Havok. “Utalentowana grupa developerów i artystów tworząca INVERSION w pełni korzysta z technologii systemu Havok i naprawdę nie możemy się doczekać ostatecznego rezultatu ich prac.”

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*